Dertien jaar voordat Hayao Miyazaki Studio Ghibli oprichtte, maakte hij deze mini pilot voor een TV serie die niet tot wasdom kwam. In deze korte, maar heerlijke vijf minuten zie je een vroege voorbode van zijn ongelofelijke talent voor het creëren van barmhartige verhalen en levendige werelden.