Zivan Makes a Punk Festival
De documentaire van Ognjen Glavonić beschrijft op slagvaardige wijze het idealistische streven naar een droom en een tegenstrijdige realisatie van een grote ambitie. Dit ontroerende eerbetoon aan het prachtig grenzeloze enthousiasme van één man moet je gezien hebben.