A Useful Ghost
Het debuut van Ratchapoom Boonbunchachoke, waarin een duizelingwekkende verscheidenheid aan tinten met zelfvertrouwen wordt gecombineerd, is politiek, op een gekke manier intellectueel en ontroerend. Een nieuw succesverhaal van de recente filmboom in Thailand, won de Grand Prix in Cannes.