Aloïse
Delphine Seyrig is een autodidactische kunstenaar wier eigenzinnigheid wordt gediagnosticeerd als een geestesziekte in Liliane de Kermadecs radicale biopic. Met Isabelle Huppert in een bijrol luistert dit verhaal over creativiteit aandachtig naar de vreemde en verstikte subjectiviteit van de heldin.