De terugkeer van Berlin School veteraan Thomas Arslan naar de Duitse filmfestivals is grandioos en intiem dankzij deze vader-zoon road movie. Met bescheiden minimalisme en adembenemend gebruik van landschap, schept Arslan zowel een geografische als emotionele reis door serene, treffende melancholie.