Cloud
Keyboard warriors zorgen voor chaos in het echte leven in deze opwindende, onvoorspelbare technothriller van cultregisseur Kiyoshi Kurosawa. Cloud gaat van online paranoia naar visceraal geweld in de echte wereld en vindt de apocalyptische source code in onze gevaarlijk geatomiseerde samenleving.