Revanche
In een ruig deel van Wenen werkt de stoere ex-gevangene Alex in een bordeel, waar hij verliefd wordt op de Oekraïense prostituee Tamara. Hun wanhopige ontsnappingsplannen kruisen onverwachts met de levens van een agent en zijn ogenschijnlijk tevreden vrouw. Dit leidt tot wraak en verlossing.