Yên Tân’s ontroerende drama speelt zich af op het hoogtepunt van de aidscrisis en raakt aan de paradox van thuis, een plek waar liefde en verdriet met elkaar verweven zijn. Cory Michael Smith speelt een jonge man wiens tijd dringt, rijk aan subtiele gebaren en onuitgesproken gevoelens.