Robin Campillo gebruikte zijn herinneringen om een portet van ACT UP Parijs uit de jaren ’90 te vormen; met een levensbevestigende, vermakelijke en ontroerende film als gevolg. BPM won 3 prijzen in Cannes en 6 Césars met haar afbeelding van AIDS-activisme, erotische energie en tijdloze inzicht.