3 Idiots
Een daverend succes, overal ter wereld: deze vriendschapsfilm van regisseur Rajkumar Hirani mengt komedie met een coming-of-age drama, plus een vleugje bromance. Een echt vermakelijke film, met verscheidene Bollywood zang-en-dans scènes!