Met een ontroerende Sebastian Stan en glansrollen van Adam Pearson en Renate Reinsve pakt deze stijlvolle donkere komedie provocerende ideeën over zelfbeeld aan. De scherpe reflectie op schoonheidsnormen verhult een beladen vraag: wanneer is het probleem niet langer de maatschappij, maar jijzelf?