Voordat ze in Cannes de Grand Prix won voor All We Imagine As Light maakte Payal Kapadia een poëtische kroniek van studentenonrust te midden van de chaos in het India van Modi. Deze romantische documentaire, doordrongen van de urgentie van revolutie, is tegelijkertijd een liefdesbrief aan de cinema.