A Poet
Deze Cannes-winnaar, die zowel plagend als empathisch is tegenover zijn hopeloze hoofdpersoon, speelt met tragikomisch absurdisme voortkomend uit versleten ambities. Simón Mesa Sota ontleedt de relaties tussen studenten en docenten met hilarische capriolen en breekt onstuimig met conventies.