A Separation
Nader huurt een jonge vrouw in om voor zijn seniele vader te zorgen. Maar hij weet niet dat zijn nieuwe dienstmeisje niet alleen zwanger is, maar ook werkt zonder toestemming van haar labiele echtgenoot. Al snel raakt Nader verstrikt in een web van leugens, manipulatie en publieke confrontaties.