A Tiger in Paradise
Muzikant José González ervaarde psychotische episodes waarbin fantasie en werkelijkheid vervaagden. Vastbesloten om nooit meer terug te keren naar die diepten, houdt hij zich aan strikte routines, verdiept hij zich in wetenschappelijke theorieën en schrijft hij de teksten van zijn nieuwe album.
José González reflecteert op de paradoxen van het mens-zijn in deze diepzinnige maar speelse film, bedacht door het productiebedrijf achter Triangle of Sadness. Via surrealistische taferelen en muzikale intermezzo’s komt de creatieve energie van de zanger in harmonie met de wereld om hem heen.