A Zed and Two Noughts
Pervers, komisch, schokkend en vol verrassingen. A Zed and Two Noughts_is zowel een zelfreflexieve intellectuele puzzel als een duistere komedie en markeert het begin van Peter Greenaway!!!POSSESSIVEFIX lange samenwerking met Last Year at Marienbad cinematograaf Sacha Vierny.