Abnormal Family
De familie Mamiya moet een nieuw lid verwelkomen in hun huishouden, de voluptueuze bruid van oudste zoon Kôichi. Kazuo ziet zijn nieuwe schoonzus als een bron van bevrijding van de studiestress, terwijl zijn zus Akiko meteen naar een werkplek vertrekt die veel meer financiële stimulansen biedt.
Deze perverse pastiche van Ozu’s huiselijke drama’s, vol bevreemdende familie-erotiek, was Masayuki Suō’s enige poging tot pinku eiga, en het resultaat spreekt voor zich! Leuk weetje: Suō regisseerde later Shall We Dance?, die in remake een kaskraker werd met J-Lo en Richard Gere in de hoofdrol!