Afire
Self-important author Leon joins his best friend on a summer holiday near the Baltic Sea to complete his novel. When they arrive, they find their house is already occupied by a carefree woman who challenges Leon to open up. Meanwhile, forest wildfires rage around them and impending disaster looms.