Again Once Again
Romina heeft een relatiepauze en verblijft in Buenos Aires met haar moeder en zoon. Na drie jaar allesverslindende liefde te hebben gegeven aan haar zoon en relatie, probeert ze erachter te komen wie ze is. Ze ontmoet vrienden, ontdekt een mogelijke nieuwe liefde en reflecteert op haar Duitse roots.
Wat gebeurt er met een vrouw wanneer dochterschap en moederschap elkaar overlappen? Argentijnse actrice en auteur Romina Paula regisseert en speelt in deze autobiografische traktatie over de onzekerheden op je veertigste. Existentieel feminisme, met ontwapenende eerlijkheid, intelligentie en charme.