Agon
Giulio Bertelli’s experimentele debuutfilm legt de atletiekwereld en de tegenstrijdige sferen daarbinnen vast. Door de steriele sfeer van de wedstrijdomgeving af te zetten tegen de dierlijke intimiteit van uithoudingsvermogen en uitputting, trekt de film zich niets aan van genre- of pijngrenzen.