Alien0089
Videogamebeelden concurreren met de werkelijkheid in Valeria Hofmanns esthetisch eclectische korte film, die een first-person-shooterperspectief op een inbreker geeft met een huiveringwekkend effect. Spetterende neonkleuren verzamelen zich in deze gepixelde distillatie van een giftige gamingcultuur.