Alix's Pictures
In deze César-bekroonde korte film van Jean Eustache wordt zijn kunst om gesprekken vast te leggen afgewisseld met experiment in perceptie. Alix’s Pictures laat zien hoe beschrijvingen de fotografische waarheid kunnen verdraaien en geeft zich over aan duizelingwekkende dissonantie.