All or Nothing
Penny werkt in een supermarkt en Phil is een taxichauffeur. Penny’s liefde voor Phil brokkelt af en ze leiden hun vreugdeloze levens samen met hun kinderen Rachel, een schoonmaakster, en Rory, werkloos en agressief. Wanneer Rory ziek wordt moet het koppel zich verenigen en ontdekt opnieuw de liefde.