Alphaville
Laat het maar aan Godard over om sciencefictionfilms opnieuw uit te vinden met beelden van het moderne Parijs om ons in een dystopische toekomst te storten. Een mix van futurisme, detective noir en romantiek, met natuurlijk Anna Karina en de ontembare Eddie Constantine als “Lemmy Caution”.