American Animals
Spencer en Warren dromen van een groots leven ver weg van hun saaie middenklasse bestaan. Spencer ontdekt de onbetaalbare collectie zeldzame boeken van zijn school en rekruteert Warren om hem het te helpen stelen – wat volgt is een van de meest gedurfde kunstroven uit de recente geschiedenis.