Amy George
De debuutfilm van de opkomende Canadese filmmakers Calvin Thomas & Yonah Lewis, Amy George is een scherp, ontroerend en ongewoon sober portret van adolescentie. Dit prachtige stukje film is eerlijk en legt de ongemakkelijkheid van een moeilijke levensfase haarscherp vast.