Anatolian Trip
De tournee van een rockband is het onderwerp van deze unieke muziekdocumentaire: een roadmovie die lijkt op een sociaal experiment. Terwijl Turkije een politieke mijlpaal nadert, worden de bandleden uitgedaagd wanneer ze Anatolische mensen ontmoeten die volgens strenge regels en tradities leven.