Anatomy of a Fall
Wanneer Samuel op mysterieuze wijze dood wordt aangetroffen in de sneeuw onder hun afgelegen chalet, wordt Sandra gezien als hoofdverdachte. Het proces wordt al snel een psychologische reis naar de diepten van het gecompliceerde huwelijk van Sandra en Samuel.