Annette
Een ogenschijnlijk perfect koppel – een provocerende stand-up comedian en een internationaal bekende operazanger – leeft een glamoureus leven in het hedendaagse Los Angeles. Maar wanneer ze hun dochter Annette op de wereld zetten, zullen haar mysterieuze gaven hun leven voor altijd veranderen.
Visionaire filmmaker Leos Carax zijn fantastische, waanzinnige rockopera barst van de visuele inventiviteit en emoties. De verbluffend rollen van Adam Driver en Marion Cotillard en de hypnotiserende muziek van de legendarische groep Sparks maken dit een unieke kijkervaring!