Antichrist
Charlotte Gainsbourg won de prijs voor Beste Actrice in Cannes voor haar buitengewone rol in deze controversiële klassieker van Lars von Trier. Antichrist is een meedogenloze allegorie van verdriet en geweld en blijft een van de meest schrijnende en provocerende horrorfilms aller tijden.