Antônio das Mortes
Mauricio do Valle vertolkt de rol van Antonio das Mortes, de huurmoordenaar van Black God, White Devil. Nieuwe bandieten geleid door Coirana (Loirival Pariz) zijn nu in de sertão. Een blinde landeigenaar, Coronel Horácio (Joffre Soares), huurt Antonio in om zijn oude aartsvijand uit te roeien.