Anu
Wanneer een weduwe vanuit India naar Nieuw-Zeeland verhuist, wordt ze gedwongen haar verdriet onder ogen te zien door een gewoon ritueel te voltooien in een buitengewone omstandigheid: quarantaine.
In een wereld van swipes en likes is Anu een liefdesverhaal uit een ander tijdperk, gevangen in vertederende spraakberichten. De ingetogen rol van Prabha Ravi laat een stille welsprekendheid zien en geeft diepgang aan Pulkit Arora’s bitterzoete portret van kameraadschap, rouw en geloof.