Araby
André, een tiener, woont in de buurt van een oude aluminiumfabriek in Brazilië. Op een dag krijgt een fabrieksarbeider, Cristiano, een ongeluk. André gaat op verzoek naar Cristiano’s huis om spullen op te halen en vindt een schrift. Terwijl hij leest, komen we achter Cristiano’s leven en avonturen.