Art History
Sam vindt Juliette leuk, de hoofdrolspeelster in een seksueel getinte film, maar hij moet professioneel blijven terwijl hij regisseert. Wanneer Juliette en haar co-ster Eric gevoelens voor elkaar ontwikkelen voelt Sam zich jaloers, en zijn interne worstelingen dreigen het project te laten mislukken.
Mumblecore regisseur Joe Swanberg’s Art History is een filmisch gebaar van zelfreflectie, met in de hoofdrol Josephine Decker! De summiere speling en verstikkende sfeer van een filmshoot laat Swanberg reageren op de moeilijke en beïnvloedbare natuur van acteren.