Asako I & II
Ryusuke Hamaguchi zijn intieme Happy Hour is een van de beste films van het afgelopen decennium. Zijn opvolger Asako I & II blijft net zo trouw aan de diepste gevoelens van zijn personages en is een meeslepend, op Vertigo geïnspireerd romantisch mysterie met een levendige soundtrack van Tofubeats.