At Berkeley
Tijdens het najaarssemester van 2010 wordt de Universiteit van Californië in Berkeley door crises geteisterd. Terwijl er heftige discussies worden gevoerd over collegegeldverhogingen en bezuinigingen, wordt de toekomst van het hoger onderwijs in de Verenigde Staten in twijfel getrokken.
Deze uitgebreide documentaire van Frederick Wiseman legt de gevolgen van de Grote Recessie bloot: een ontnuchterende blik op de levensvatbaarheid van Amerikaanse realistisch te maken, sluit At Berkeley aan bij de ontevredenheid van de millenniumgeneratie.