Atonement
In 1935 ziet de dertienjarige Briony hoe haar zus Cecilia naakt een duik neemt in de fontein van hun landhuis. Cecilia wordt gezien door Robbie, de zoon van hun huishoudster. Hun drie levens zullen voor altijd veranderen als Robbie en Cecilia het slachtoffer worden van Briony’s verbeelding.
De sensationele Keira Knightley zindert van amoureus verlangen en verontwaardiging in dit bekroonde oorlogsdrama. Joe Wrights bewerking van Ian McEwan’s gevierde roman bevat een tragische, meeslepende romance die David Lean waardig is.