Christopher Makoto Yogi’s debuutfilm is een prachtig eerbetoon aan een plek, die Hollywood’s overname van Hawaii aanvecht met affectie en contemplatie. Met Alex Zhang Hungta van de band Dirty Beaches is deze film een muzikale droom die zowel intens persoonlijk als cultureel onderlegd aanvoelt.