Barbara
Christian Petzold en Nina Hoss zijn twee van de grootste talenten van de hedendaagse Duitse cinema. Voor Phoenix maakten ze Barbara: een spannende politieke thriller die zich afspeelt in Oost-Berlijn en Petzold de Zilveren Beer voor Beste Regisseur opleverde op het filmfestival van Berlijn.