Barking Dogs Never Bite
Gestoord door het onophoudelijke gekef van de hond van de buren, neemt de verwarde, werkloze Yoon-ju drastische maatregelen om hem stil te krijgen. Dit zet een hilarische keten van gebeurtenissen in gang die van een nederige kantoormedewerker een kruistochtende, puppyreddende wreker maakt.
De bijtende sociale satire van Parasite was vanaf het begin aanwezig bij de Zuid-Koreaanse genremaster Bong Joon Ho. Barking Dogs Never Bite is een luidruchtig, onsentimenteel debuut vol duistere ironie, dat zijn hondachtige allegorie, en puppystraf, tot een ondeugend absurdistisch einde brengt.