Visverslindende gangsters, een vettige agent, een “onschuldige” sportschool schoonmaker, een jonge prostituee, haar mishandelende echtgenoot, haar meedogenloze baas en haar onwetende vriend proberen allemaal een Louis Vuitton-tas vol met geld in handen te krijgen.