Being 17
Damien en Thomas zijn Franse tieners die naar dezelfde school gaan maar elkaar niet kunnen uitstaan. Wanneer Damiens moeder Marianne Thomas uitnodigt om bij hen te komen wonen, moeten de jonge mannen hun opkomende aantrekkingskracht en gecompliceerde verlangens zien te verwerken.
Twee decennia na Wild Reeds behandelt André Téchiné in dit intieme, hypernaturalistische drama opnieuw het verlangen van homoseksuele adolescenten. Geschreven met Céline Sciamma en met de adembenemende Franse Pyreneeën als decor, is Being 17 een aangrijpend gevoelig coming-of-age epos.