Belgica
Hoewel ze absoluut niets met elkaar gemeen hebben, beginnen twee broers samen een bar die al snel een vaste ontmoetingsplaats voor nachtuilen wordt. Ondanks dit succes worden de twee broers al snel geconfronteerd met de moeilijkheden die inherent zijn aan het runnen van een familiebedrijf.
Felix van Groeningen won een regieprijs op Sundance voor deze bedwelmende duik in het nachtleven van een bar van twee broers. Met een Soulwax-soundtrack op de achtergrond laat deze opwindende maar ontnuchterende blik op het rock’n’roll-leven het wilde feesten zien, maar óók wat er op volgt.