Bergman Island
Het filmmakerskoppel Chris en Tony gaat voor de zomer naar het eiland Fårö, waar Bergman woonde en inspiratie vond. Terwijl ze hun scripts schrijven, duiken er herinneringen op aan Chris haar eerste liefde. De grenzen tussen fictie en werkelijkheid beginnen te vervagen en dit drijft hen uit elkaar.
Vicky Krieps, Tim Roth en Mia Wasikowska spelen de hoofdrollen in deze betoverende fabel van Mia Hansen-Løve. De film werd opgenomen op Fårö, waar Ingmar Bergman enkele van zijn beste films maakte. Deze zonovergoten reis voert je mee door het verleden en het heden, fictie en werkelijkheid.