Een verhaal over twee geliefden—Zorg (Jean-Hugues Anglade), een schrijver, en Betty (Beatrice Dalle), een sexy energieke vrouw—die in een veeleisende relatie belanden. In dit intense relaas over liefde en lust verhuizen ze van een afgelegen dorp naar Parijs en weer terug naar een dromerig stadje.