Bird
Met Bird maakt Andrea Arnold haar langverwachte terugkeer naar fictie. Met een geweldig debuterende Nykiya Adams en de energieke Barry Keoghan en Franz Rogowski verandert dit tedere en verrassende coming-of-age verhaal de zelfkant van het leven in dromerige avonturen.