In een afgelegen huis aan een meer is filmmaker Allison te gast bij een onrustig stel dat het stadsleven heeft afgezworen. Allison kampt met een writer’s block en zet een spel van verlangen en jaloezie in gang, op zoek naar nieuw werk dat de grenzen tussen autobiografie en fictie doet vervagen.