Black Moon
Zoals de titel al aangeeft is Black Moon Louis Malle’s ufo: een experimenteel object met trekjes van Freud, Buñuel en Carroll. Dit surrealistische, psychoseksuele sprookje speelt zich af in de nabije toekomst. Met de legendarische Sven Nykvist als cinematograaf!