Blind Pig Who Wants To Fly
Well-known for his avant-garde shorts, experimental filmmaker Edwin expands his scope with this eccentric debut: a darkly comic chronicle of a Chinese-Indonesian woman adrift in her own country. An outlandish mosaic of oft-kilter vignettes and riotous gags, guided by an earnest yearning to belong.