Blue Is the Warmest Color
In één van de meest bijzondere filmrollen in moderne cinema schittert Adèle Exarchopoulos als jonge vrouw die haar seksualiteit onderzoekt in deze meesterlijke coming-of-age. Winnaar van de Palme d’Or in 2013 en op het Filmfestival in Cannes prijzen voor Exarchopoulos en co-ster Léa Seydoux.